Mar 04


Film ve dizilerdeki en güzel öpüşme fotoğrafları için buraya tıklayın.

Film ve dizilerdeki en güzel öpüşme fotoğrafları için buraya tıklayın.


Kiss Me You Fool ile Zach_Prewitt

Videoyu begenin-paylasin..

    Gönderen admin \\ Etiketler: , ,


    28 Responses to “Yabancı Filmlerdeki en iyi Öpüşme Sahneleri”

    1. 1. seda Says:

      yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh

    2. 2. lale Says:

      sizin kadar nalet birisini görmedim

    3. 3. ayşe Says:

      hepinize diyorum siz böyle sitelere giriyorsunuz sonrada terbiyesiz diyosunuz!!!

    4. 4. irems12 Says:

      youTubeden nefret ediyorum

    5. 5. onları yiyem Says:

      çok güzeller

    6. 6. sıla Says:

      mükemmel

    7. 7. ayça Says:

      nerdn grdm bn brya yha çk trbyszzz… allah versin belanızı inş. amin

    8. 8. yasemin Says:

      dilden dili karıştırın

    9. 9. ece Says:

      çok güzel ben denedim şuan hamileyim denemeyin sakın

    10. 10. nuran minnoş Says:

      bance çooooooooooooooooooooooooooooooooook güzeller

    11. 11. merve Says:

      ya madem terbiyesizce neden bu sitelere giriyosunuz demekki izliyosuunuz hem ayrıca bende güzel

    12. 12. Burak Says:

      terbiyesiz diyorsunuz siz size bakın sizin bu sitede ne işiniz var

    13. 13. ayşegül Says:

      aynısını yapmayı çok isterim bu siteden başka yere girmem ayrıca benimde yaptığım şey bunun neresi ayıp o erkeklerin hepsini dudaktan öpüyorum

    14. 14. ayşegül Says:

      <3 <3 <3 <3 <3 jacopu tanıyan varmı alacakaranlık şafak vaktinden süperrrrrrrrrrrrrrrr yyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    15. 15. Sanane Says:

      La mallar ne adamlarsınız ya once gırıonz sonra salak salak yorumlar yapıonuz sıte kendılıgınden acılmadı ya madem kınıyon ayıp yuh dıyon gırme senı zorla gırdırenmı var

    16. 16. fatmanur Says:

      süper bence kız

    17. 17. çağla Says:

      sevdiğinizle beraber öpüşüyoranız bu iğrençlik değildir bence

    18. 18. kamile Says:

      güzelmişş:)

    19. 19. melek Says:

      3. videoda miley cyrus da vr arkadşlar bu arada izledim keşke izlemeseydim diyorum şimdi ya..piskolajim bozuldu vallaha yaa…

    20. 20. murat Says:

      lan ne güzel hiç…:??

    21. 21. Ceyda Says:

      Yani buralara girmememiz gerekiyor ama bir kere baktık mı sürekli bakmak istiyoruz.Keşke başta hiç bakmasaydık.psikolojimiz bozuluyor!

    22. 22. eda Says:

      keşke başta hiç bakmasaydk aklımıza gldi mi duramıyoruz izliyoruz off yaaa!!!

    23. 23. hande Says:

      terbiyesizliğin dibine vurmuşsunuz

    24. 24. seda Says:

      adamların dudağından öperim bende erkeklerle öpüşmek istiyorum

    25. 25. Ayka (azeri) Says:

      mence hamisi super yaaa opuwerken ehtiraslanmak super bir wey.sonra da devamini getirmek…. var yaaaa ))) birde men delice opuwmeyi hec sevmirem yavawca romantik opuw menim ucun daha gozeldi.

    26. 26. NİDA DİLEM Says:

      İZLEDİM ÇOK GÜZL

    27. 27. canan yıldırım Says:

      igrenç

    28. 28. asliii Says:

      OFF HARİKA BENDE SEVGİLİMLE BÖYLE ÖĞÜŞÜYORUMM :) <3

    Yorumunuzu bırakın...

    Google
     
    i3Theme sponsored by Top 10 Web Hosting and Hosting in Colombia